maandag 9 maart 2009

foto's

3 opmerkingen:

mieke dhoore zei

Jumbo,

hier zijn we weer. Wat een prachtige dieren daar. Heb je ze gefilmd? Zo ja wil je dat dan eens tonen. Heb je ook jongere beesten gezien?


vele groeten uit België,



Ward Vannevel & Thomas De Neef

Vera en Jef zei

Silke
Dat was wel heel mooi om te zien zeker? De tijd vliegt voorbij.Straks ben je terug en zul je met heimwee terugblikken naar deze mooie tijd .Hier alles o.k.
Tante Vera Nonkel Jef

sofie zei

Habari?

jij kent me vast niet, maar ik ben ook in Tanzania, in de Pond Spring school geweest en heb daar 9 maand vrijwillig les gegeven. Hoekenwerk geïntroduceerd, Frans gegeven (al was dat gee ngroot succes), contractwerk gegeven en ga zo maar door. Dat was een heuse belevenis. Waar ik nog elke dag aan terug denk. Voor jullie zal het vast ook zo zijn!

Teacher Subi heb ik ook gekend, ik ben er echt van geschrokken.

Wil je vele groetjes doen aan mama Mkwawa, de leerkrachten (die mij kennen, wie werkt er daar nog?) en zeker ook aan de dochters van mama met hun kinderen...

Amuseer jullie daar en doe het goed hé!

Teacher Sofie